Microsoft Dynamics NAV 2018

Ufravigelig kurs mod skyen

Microsoft Dynamics NAV 2018 er lige som sin forgænger fokuseret på at optimere din virksomhedsstyring.

Der er kommet større fokus på fleksibilitet og allround virksomhedsføring. Dette kan blandt andet ses i deres tilgang til fokus på moveability. Det er blevet lettere at have adgang til din NAV løsning hvorend du er og derved kan du have din virksomhed mig dig i lommen. Med dette er du ikke bundet til at kunne styre virksomhedden fra dit kontor, men kan tage den med rundt til kunderne og skrive timerne ind på stedet. 

Med et højt fokus på at gøre NAV cloud-baseret kan du være sikker på at dit arbejde vil køre sikkert og hurtigt, hvor end du er henne.

Hvad er nyt i Microsoft Dynamics NAV 2018?
I lighed med Microsoft Dynamics NAV 2017 tilbyder Microsoft Dynamics NAV 2018 også stærk funktionalitet til styring af økonomi, salg, marketing, lager og service. Derudover giver Microsoft Dynamics NAV 2018 dig i hovedtræk følgende nye muligheder:

  • Mulighed for opsætning af opgavelister til effektivisering af arbejdsproces og som eventuel huskeliste
  • Nemmere adgang til Bluegarden for at effektivisere importering og eksportering af løndata
  • Procesautomatisering: Med Microsoft Dynamics NAV 2018 får du nye og mere avancerede muligheder for digitalisering og automatisering af dine processer og arbejdsgange.

Designtech og jer

Designtech sørger for at vedligeholde jeres NAV licens og tilpasser den til jeres eksisterende behov eller fremtidige behov. Vi sørger for at i kan arbejde så effektivt som muligt og så uforstyrret som muligt. Vores opgave er at i har det godt med jeres produkt.

For mere information/hvad er Buisness Central?

Hvis NAV 2018 lyder som noget for jeres firma så er den seneste version af Microsofts ERP-løsninger udkommet som i blandt andet kan læse mere om under Dynamics Buisness Central.